RETURNAREA PRODUSELOR

Multumim ca ai ales ILIO! Ne dorim sa fii pe deplin multumit. Dar daca, din varii motive, vrei sa returnezi comanda, o poti face conform celor de mai jos.

Conform legislatiei in vigoare in Romania privind  regimul juridic al contractelor la distanta, produsele  cumparate de pe www.ilio.ro pot fi returnate, cererea de retur trebuie facuta in termen de 10 zile lucratoare de la cumparare (data primirii produsului prin curierul nostru), fara invocarea unui motiv anume si fara penalitati. Iar suma platita de client pentru produsul returnat trebuie rambursata de catre vanzator in cel mult 30 de zile de la retur. 

Orice produs va putea fi returnat cu conditia de a fi returnat in aceleasi conditii in care a fost livrat: in ambalajul original, fara semne de deteriorare, uzura sau murdarie, cu toate documentele si accesoriile insotitoare: cutie, certificat, instructiuni de utilizare, minifelicitare, etc.

Atentie!

Legislatia in vigoare se aplica persoanelor fizice si este valabila doar in cazul produselor livrate prin intermediul curierilor. Nu pot fi returnate in baza legii produsele care au fost ridicate de la sediile noastre sau a celor livrate direct de catre personalul nostru, ele nefiind considerate comert la distanta.

Daca produsul returnat este deteriorat, are semne clare de utilizare si nu poate fi vandut ca produs nou ne rezervam dreptul de a refuza returul.

Produsele gravate sau facute la comanda nu se pot returna conform legislatiei in vigoare, OUG nr. 34/2014.

 

CARE SUNT PASII PENTRU RETUR?

1) CERERE RETUR

Cererile de retur se fac in scris, la adresa de email office@ilio.ro, precizând Cont IBAN pentru retur, si nume beneficiar si datele comenzii inițiale (numărul comenzii sau datele complete: nume, adresa de ridicare, nume produs returnat și preț. Cel mai simplu este sa ne dai un Forward la mailul de confirmare a comenzii primit initial de la ILIO. (daca comanda a fost plata pe site). Daca bijuteria a fost cumparata de la targuri/expozitii, te rugam sa atasezi si copia bonului fiscal.

Altfel de cereri (precum cele telefonice sau prin sisteme tip messenger) nu vor fi luate in considerare.

2) CONFIRMAM primirea cererii de retur

Vom confirma pe email primirea cererii si a datelor de mai sus, necesare returului.

3) EXPEDIEREA RETUR

Ambalarea corespunzatoare: Te rugam sa te asiguri ca produsul este ambalat în ambalajul inițial primit de la noi sau intr-unul similar, pentru ca produsele sa fie protejate la transport.

Transportul coletului catre noi: Atentie! Costul de transport va fi suportat de catre client.

Expedierea se va face doar prin CURIER RAPID, nu pot fi acceptate retururile facute prin Posta Romana sau returnate personal la sediile noastre. Poti alege orice firma de curierat rapid preferi, suportand costul de transport aferent. Iti vom trimite adresa de retur ca raspuns la cererea de retur.

SAU 

Daca preferi sa ne ocupam noi de transportul retur te rugam sa specifici in cererea de retur. Atunci vom trimite curierul nostru sa ridice de la adresa ta si sa revina cu el la noi. Costul acestui transport tur-retur este de 30 lei si va fi scazut din pretul produselor care urmeaza a fi rambursate.

4) PLATA RETUR 

Dupa primirea coletului si verificarea lui, vom procesa plata retur in contul pe care ni l-ai indicat in mailul cu cererea de retur si iti vom trimite ordinul de plata pe email. Cel mai probabil aceasta plata se va face in 1-2 zile de la primirea coletului.

RETURNAREA PRODUSELOR CU DEFECT

Te rugam sa verifici cu atentie produsele primite si in cazul in care observi deteriorari  din cauza transportului, piese lipsa sau alte defecte sa ne trimiti o sesizare in scris in termen de cel mult 3 zile calendaristice de la primirea coletului la adresa office@ilio.ro. te rigam sa specifici exact tipul de problema observata si sa atasezi fotografii. In acest caz, costul de transport retut sau de schimb va fi suportat de noi si va fi facut doar prin curierul nostru.

 

SCHIMBAREA  PRODUSELOR

Atentie!  Pot fi schimbate doar bijuterii care nu prezintă semne de purtare și au toate componentele și ambalajele intacte. Termenul pentru solicitarea unui schimb este de 3 zile lucratoare de la primirea comenzii.

In cazul in care doresti inlocuirea cu un alt produs Ilio, te rugam sa ne trimiti o cerere in scris pe office@ilio.ro, mentionand noul produs dorit si datele comenzii inițiale (numărul comenzii sau datele complete: nume, adresa, nume produs returnat și preț. Cel mai simplu este sa ne dai un Forward la emailul de confirmare a comenzii primit initial de la ILIO. (daca comanda a fost plata pe site) si sa ne trimiti linkul sau denumirea exacta de pe site a noului produs dorit. Vom raspunde cu pasii necesari procesarii schimbului si platii diferentei de pret, daca este cazul.

Transportul tur-retur aferent schimbului de colete va fi GRATUIT pentru tine, el va fi suportat de catre noi si se va face prin curierul nostru. Vei primi prin curier noul produs, iar tu trebuie doar sa ai pregatit produsul initial, in ambalajul initial, insotit de materialele aferente primite. Primul schimb este GRATUIT. În cazul în care se doreste ulterior un alt schimb clientul va suporta costurile de transport tur-retur, de 30 lei.

Atentie! Daca produsul returnat este deteriorat, are semne clare de utilizare si nu poate fi vandut ca produs nou ne rezervam dreptul de a refuza produsul.

Nu expediati colete către noi fara a trimite cererea de schimb/retur si a primi confirmarea noastra inainte!

Orice retur/schimb  care nu respecta conditiile de mai sus va fi refuzat. Toate aceste clauze si conditii sunt prevazute in urmatoarele acte normative: 

Ordonanta nr. 130/2000 privind regimul juridic al contractelor la distanta. 

Lege nr. 51 din 21/01/2003 pentru aprobarea Ordonantei Guvernului nr. 130/2000 privind regimul juridic al contractelor la distanta

Atentie! Nu se poate invoca garantia in conditiile utilizarii improprii sau incorecte a produsului.

Pentru orice detalii sau neclaritati privind returnarea produselor va rugam sa ne contactati pe email sau la numerul de telefon afisate pe www.ilio.ro.

Multumim!